Koud, erg koud - Reisverslag uit Nuuk, Groenland van wilmerkamp - WaarBenJij.nu Koud, erg koud - Reisverslag uit Nuuk, Groenland van wilmerkamp - WaarBenJij.nu

Koud, erg koud

Door: wilmerkamp

Blijf op de hoogte en volg

10 Februari 2011 | Groenland, Nuuk

Ben de zon even zat, dus heb een retourtje gekocht met ryanair naar de hoofdstad van Groenland, Nuuk! Na een lange vlucht van 10 uur met overstap in reykjavik kom ik aan in een wereld van ijs,ijs en nog meer ijs. Ik word begroet door de plaatselijke eskimos met de gebruikelijke rituelen, en krijg meteen mijn eerste vis aangeboden. Het is even een andere cultuur dan Spanje en Portugal, maar het zijn aardige mensen en ze spreken ook nog eens engels! Morgen op weg naar de binnenlanden van Groenland!

  • 10 Februari 2011 - 20:09

    Mama:

    Ha ha lolbroek!

  • 10 Februari 2011 - 20:17

    Anne:

    Hahahahaha ik vind jou nu zoooo stoer!! Ik heb gehoord dat je in Groenland heel goed walvissen kan spotten. Gelukkig is het daar ook altijd heerlijk weer voor (-10 ofzo?!) Veel plezier en groet de eskimo's van mij!!

  • 11 Februari 2011 - 07:00

    Hanne:

    Grapje zeker?
    Verder alles goed? Geniet je er nog een beetje van, of heb je al weer zin om naar huis te komen?

    liefs.

  • 11 Februari 2011 - 12:50

    David:

    serieus??:p zou wel vet zijn. maar die eskimos enzo, nee klinkt niet heel geloofwaardig. ha ha:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Groenland, Nuuk

Solo Iberia

Welkom

Recente Reisverslagen:

29 April 2011

Noord-Ierland

23 April 2011

Killarney, Galway

19 April 2011

Dublin, Cork

13 Maart 2011

Terug in de beschaving

07 Maart 2011

hippie town

Actief sinds 29 Sept. 2010
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 23486

Voorgaande reizen:

20 Oktober 2010 - 20 Januari 2011

Solo Iberia

Landen bezocht: